Identyfikacja wizualna

 

Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak ważna?

Nasza oferta skierowana jest do klientów, którzy chcą umacniać swoja pozycję na rynku, budować solidną, rozpoznawalną markę i osiągać w przyszłości większe zyski - dla tych, którzy jutro chcą być dalej, niż dzisiaj.

Na czym polega siła naszych projektów?

Dzięki naszym projektom firmy naszych klientów skutecznie komunikują swoje treści. Ich odbiorcy jasno i wyraźnie widzą ich unikalność, profesjonalizm i korzyści, które nasi klienci chcą im przekazać. Skupiamy się na tym, co świadczy o wyjątkowości i sile oferty naszych klientów, wydobywamy to, podkreślamy i pokazujemy światu. Dzięki identyfikacji wizualnej już pierwszy kontakt z firmą pozostawi pozytywne wrażenia, zapadnie w pamięć i stworzy w świadomości odbiorcy profesjonalny wizerunek firmy.

Jak powstaje projekt identyfikacji wizualnej?

Każdy projekt jest wyjątkowy i – choć zabrzmi to jak frazes – do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Proces projektowy wymaga zaangażowania zarówno ze strony naszej, jak i ze strony naszych klientów – ponieważ to nasi klienci prowadzą z powodzeniem swoje firmy i posiadają bezcenną wiedzę, którą wspólnie wykorzystujemy, żeby budować przewagę konkurencyjną. To właśnie nasi klienci znają wszystkie niuanse swojego biznesu i to oni wiedzą najwięcej o swojej branży, konkurencji i swoich produktach.

Naszym priorytetem jest osiąganie najlepszych rezultatów przy założonym budżecie i terminie realizacji projektu. Metodę pracy podporządkowujemy wspólnie wypracowanym celom – tak, by stworzyć produkt o jak najwyższej jakości.

Wszystkich klientów, którzy chcieliby poznać bardziej szczegółowy plan realizacji projektu, zapraszamy do pobrania i wypełnienia naszego briefu.

Jaki jest koszt wdrożenia projektu identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna stanowi o tożsamości i indywidualizmie każdej firmy, dlatego też nie można rozpatrywać jej w oderwaniu od jej działania. By móc wycenić projekt identyfikacji wizualnej, musimy wpierw poznać naszego klienta i jego biznes – jego specyfikę, branżę i otoczenie, jego wymagania i cele, które chce osiągnąć.

Klientów, którzy mają już sprecyzowane wymagania, zapraszamy do wysłania formularza wyceny.